Ticket reglement
Als u specifieke informatie of aanpassingen nodig heeft betreffende toegankelijkheid van de concertlocatie, laat het ons ten minste 14 dagen van te voren weten, dan doen wij ons best om hier rekening mee te houden! Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: tickets@luthersbachensemble.nl.
Als u lid bent van de Vriendenstichting of Gulle Gever bent, krijgt u een kortingscode opgestuurd welke u kunt gebruiken om via de website een ticket met korting te kunnen bestellen. Ook is het goed om aan de deur te vermelden dat u Vriend of Gulle Gever bent, dan wordt u een mooie plek gewezen in de zaal!
We willen graag werken op goed vertrouwen, maar het kan voorkomen dat we even vragen om dit te controleren.
Op concertlocaties waar wij een 1e-rangs ticket aanbieden naast het reguliere ticket, gaat dit om plekken die gegarandeerd goed zicht hebben op het ensemble. Vaak zit je dan ook dichterbij het ensemble waardoor de concertervaring intiemer en intenser kan zijn. Op je ticket zal duidelijk vermeld staan of het gaat om een 1e-rangs ticket of een regulier ticket. Hou deze dus bij de hand, zodat we je kunnen wijzen naar de juiste plek!
In principe werken wij zonder geplaceerde plekken, en raden wij aan om op tijd te komen als je op een specifieke plek wil kunnen zitten. Alleen op bepaalde locaties zoals de Oosterpoort zullen we met geplaceerde tickets werken. In dit geval zal dit duidelijk vermeld staan op de concertpagina van de website.
Informatie over het concert vind je op de concertpagina van luthersbachensemble.nl en in de e-mail die je ontvangt zodra je een ticket hebt gekocht. Bij twijfel mag je altijd mailen naar tickets@luthersbachensemble.nl
Indien je je ticket bent kwijtgeraakt, kun je e-mailen naar tickets@luthersbachensemble.nl of bellen naar 06-43695963.
Je kan je ticket helaas niet ruilen voor een ticket voor een ander concert. In dit geval moet je dus je ticket retourneren en een nieuw ticket kopen.
Zolang een concert nog niet als uitverkocht is aangegeven op de website, zal het mogelijk zijn om ook aan de deur een ticket te kopen. Dit kan zowel met de pinpas als met contant geld, maar hou hierbij wel rekening met een mogelijke rij.
Je ticket mag geprint of op de telefoon worden laten zien; deze zal gescand worden bij de ingang. De QR-code moet dus zichtbaar zijn! Het kan helpen om de helderheid van je telefoon helemaal hoog te zetten.